Je abonnement verhogen of verlagen? Dat kan bij Tele2!

Tele2 pas je bundel gewoon aan

Abonnement aanpassen bij Tele2 doe je snel en makkelijk!

Heb jij bij Tele2 een abonnement afgesloten? Abonnement met telefoon of een sim only abonnement, dan kan het zijn dat je bundel niet past bij jou. Geen probleem bij Tele2. Jij mag altijd je bundel aanpassen naar het geen wat je nodig hebt. Je kunt je databundel en belbundel verhogen naar het geen wat je echt verbruikt. Heb je jouw abonnement van Tele2 naar boven gezet en blijkt je gedrag te veranderen in het gebruikt van bellen, sms’en of internet! Zet dan je bundel weer omlaag naar waar je begonnen bent. Alles onder controle bij Tele2.
Sim only 22e per maand maandelijks opzegbaar Image Banner 970 x 250

Kan ik mijn abonnement aanpassen bij Tele2?

Ja, je kunt elke maand de bundels van je abonnement aanpassen. Maar voor Sim Only en abonnementen met telefoon gelden verschillende regels.
Ben je op zoek naar informatie over verlengen of het upgraden naar een nieuwe telefoon? Kijk dan hier.
Wist je trouwens dat je goedkoper uit bent om een onbeperkt bellen abonnement te nemen als je meer dan 17 minuten buiten je bundel hebt gebeld?
Wil je iets anders wijzigen aan je abonnement dan je databundel of belbundel? Kijk dan bij Alles over Tele2 Mobiel wijzigen.

Sim Only:

Je kunt altijd je abonnement verlagen bij Tele2 en zo vaak als je wilt. Deze verandering wordt de eerstvolgende maand doorgevoerd. Een verhoging kan ook vaker per maand: die wijziging gaat meteen in.

Abonnement met telefoon:

Je kunt je abonnement 1x per maand verlagen. Maar nooit lager dan je originele bundel.
De wijziging gaat de eerstvolgende maand in. Je abonnement verhogen kan vaker per maand: die wijziging gaat direct in en wordt meteen die maand meegerekend.

Hoe kan je jouw abonnement wijzigen?

Veranderingen voer je zelf door in MijnTele2:

  • Login in MijnTele2.
  • Ga naar ‘Je Producten’.
  • Klik op ‘Overzicht Producten.
  • Vervolgens kun je kiezen voor ‘ Abonnement aanpassen’ en de bundel kiezen die bij jou past. Daar vind je ook de prijzen voor de verschillende bundels.

Lukt dit niet? Neem dan even contact op met de klantenservice van Tele2. Ga naar onze contactpagina voor alle contactmogelijkheden. Of kijk voor meer informatie over het wijzigen van je abonnement bij Alles over Mobiel wijzigen.
Sim only 4GB Image Banner 970 x 250

Veel gestelde vragen:

Kan ik mijn belbundel en databundel onbeperkt verhogen en verlagen bij Tele2?

Je kunt je belbundel altijd en elke maand verhogen en verlagen. Je kunt je databundel ook altijd verhogen. Als je je bundel hebt verhoogd, kun je hem daarna ook weer verlagen. Maar niet lager dan je originele abonnement.

Hoe kan ik mijn bundels wijzigen?

Dit doe je gemakkelijk via MijnTele2. Login via je computer en ga naar ‘ Je producten’ en klik daar op ‘Abonnement aanpassen’. In het volgende scherm kun je je wijziging doorgeven.

Krijg ik een bevestiging van wijziging van mijn bundel?

Ja, je ontvangt een e-mail ter bevestiging en ziet dit terug in MijnTele2.

Wanneer gaat de wijziging in aan mijn bundel?

Wanneer je je bundel verhoogt (meer belminuten of meer data) dan gaat deze wijziging direct in, en kun je meteen gebruik maken van je nieuwe tegoed. Je ziet de verhoging met de bijbehorende prijs terug op je volgende factuur.
Wanneer je je bundel verlaagt, gaat dit in zodra je een nieuwe bundelperiode ingaat. Dit is dus een keer per maand.

Is onbeperkt bellen/sms’en ook echt onbeperkt?

Ja, dat is echt onbeperkt mits je gebruik redelijk is.
Er kunnen extra gebruikskosten in rekening worden gebracht voor:

  • Bellen/sms’en naar landen buiten Nederland.
  • Bellen/sms’en in of vanuit het buitenland.
  • Het servicetarief van betaalde servicenummers (bv. 090x-nummers).

online adverteren www.m4n.nl
Wat bellen naar een servicenummer kost, verschilt per nummer: deze servicekosten hoor je aan het begin van het gesprek. De kosten voor bellen vanuit en naar het buitenland vind je op de Tele2 website.
Bekijk alle kosten die buiten je bundel vallen hier.

Ik wil niet onbeperkt bellen/sms’en. Kan ik een kleinere bundel kiezen?

Dat ligt aan je abonnement. Bij het aangaan van je abonnement kun je kiezen voor onbeperkt bellen/sms’en maar ook voor een abonnement met minder belminuten en sms’jes. Je kunt je abonnement niet verder verlagen dan je oorspronkelijke bundel.

Kan ik mijn abonnement tijdelijk uitzetten of pauzeren tijdens mijn contract?

Nee, dat kan niet.

Kan ik mijn abonnement verlengen?

Je kunt je abonnement verlengen vanaf 4 maanden voor de einddatum van je contract. Dit kun je online doen.

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*


Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.