Tips & Vragen algemeen bij Deals Vergelijk

tips en vragen deals-vergelijk.nl

Handig om extra te weten: Tips & Vragen

Er zijn bij bestelling van product en diensten van diverse aanbieders nog altijd van die kleine dingetjes die je misschien moet weten. Maar ook algemene vragen en tips die je misschien nodig hebt of handig vindt om te gebruiken. De meest belangrijkste vragen of tips staan hier onder met antwoorden. Ook op de websites van de aanbieders vindt je ook bijna alle antwoorden op vragen die hun klanten/afnemers hebben dus kijk daar ook goed naar.

Wanneer kan er overgestapt worden met behoud van nummer:

Ga je van de ene provider naar een andere provider en wil je je nummer behouden dan kan dat. Let op dat de einddatum van je huidige contract niet verder is dan nog 2 maanden. Is dit niet zo en heb je bij je huidige aanbieder nog een contracttermijn lopen van b.v. 3 maanden dan lukt het niet om je nummer te behouden. Is je contract al verlopen of bijna dan is de opzegtermijn een maand. Als je pre-paid gebruiker bent kan dit v.a. 2 dagen tot 2 weken duren.

Ik wil die actie ook van de aanbieder maar ben al klant van provider?

Als je al klant bent van de aanbieder en je wilt je abonnement verlengen is dat geen probleem. Afhankelijk van de aanbieder kan dit tussen de 1 en 6 maanden van te voren. Kijk goed bij je provider wanneer de einddatum van je contract is.

Krijg ik extra korting als ik al klant ben?

Afhankelijk van de aanbieder kan je extra korting krijgen. Wij proberen dit altijd te vermelden bij de voorwaarde van de actie die geplaatst is.

Er wordt gevraagd om simkaartnummer of ICCID-nummer?

Met behoud van nummer wordt er gevraagd om simkaartnummer of ICCID-nummer. Deze staan vermeld op je huidige sim kaart. Is je sim kaart verknipt en niet meer te lezen kan je bij iPhone gebruikers dit terug vinden via: INSTELING> ALGEMEEN> INFO> scrol iets naar beneden en de informatie staat bij ICCID. Voor Android gebruikers kan je een App instaleren via de PlayStore van Google, zoek op Sim Info en download de applicatie, vervolgens open je de app en zie je de informatie boven aan het scherm staan.

Let op! Geld lenen kost geld:

Sinds 1 januari 2017 is het verplicht dat er bij alle abonnementen waar een toestelcredit op zit een banner wordt geplaats met de tekst “Let op! Geld lenen kost geld.
AFM heeft tot telecomkredieten daar een verplichting in gegeven. Voor meer informatie verwijzen wij u naar de site van AFM

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*


Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.